2019-2020 სასწავლო წელი XI-XII კლასი. პირველი სემესტრი
|
N
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
რესურსები
|
თვე
რიცხვი
|
|
1. |
წრის პირველი სამუშაო შეხვედრა.
|
საორგანიზაციო საკითხების განხილვა.
|
|
|
03.10
|
|
2.
|
ილია ჭავჭავაძის ბიოგრაფია. ილიას ლექსების გახსენება.
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება.
|
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი.
|
10.10
|
|
3.
|
აკაკი წერეთლის ლექსების გახსენება.
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება.
|
ლექსის პერიფრაზირების უნარი.
|
სახელმძღვანელო, პროექტორი, სამუშაო რვეული.
|
17.10
|
|
4.
|
ვაჟა ფშაველა. ,,ღმეთო სამშობლო მიცოცხლე“
|
ლექსების მხატვრულად კითხვა.
|
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება.
|
სახელმძღვანელო, ვაჟას ლექსების კრებული.
|
24.10
|
|
5.
|
გალაკტიონ ტაბიძე.
|
ლექსების მხატვრულად კითხვა.
|
ლექსის მთავარი სათქმელი. მხატვრული ხერხები.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი.
|
31.10
|
|
6.
|
გიორგი ლეონიძე ,,ყივჩაღის პაემანი“
|
ლექსის მხატვრულად კითხვა.
|
მხატვრული ხერხები. ლექსის მთავარი სათქმელი.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, საწერი კალამი.
|
07.11
|
|
7.
|
მუხრან მაჭავარიანის ლექსები.
|
ლექსების მხატვრულად კითხვა.
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, სამუშაო რვეული, საწერი კალამი.
|
14.11
|
|
| |||||
|
8.
|
შემაჯამებელი მუშაობა. შთაბეჭდილებები.
|
ჯგუფური მუშაობა.
|
საკუთარი შეხედულებების, შთაბეჭდილებების გადმოცემის უნარი.
|
თაბახის ფურცლები, საწერი კალამი.
|
19.11
|
No comments:
Post a Comment